האיחוד האירופי תקן iso שנתיים אחריות

מהו מקרר ויטרינה?

עולם הקירור התעשייתי כולל מספר רב של דגמים וסוגים של גופי קירור, הן מקררים תעשייתיים והן מקפיאים. בעוד בבתי עסק רבים נוכל למצוא מקררים או מקפיאים תעשייתיים במטבח ו"בחלק האחורי" של בית העסק (החלק אליו לא מגיעים הלקוחות), בחלק ניכר מבתי העסק קיים צורך במקררים אלו בקדמת העסק, במקום בו נמצאים הלקוחות בפועל. זה נכון לבתי קפה, סופרמרקטים, מעדניות למיניהן ומגוון רחב של בתי עסק נוספים. "מקרר ויטרינה" היא הקטגוריה הרלוונטית עבור בתי עסק אלו. מהו מקרר ויטרינה ואילו סוגים ניתן למצוא בתחום?

קירור ותצוגה אסתטית של המזון גם יחד – מקרר ויטרינה

ניתן למצוא כאמור סוגים רבים ושונים של מקררי ויטרינה, את חלקם נפרט מיד. אך הרעיון הכללי בכל הסוגים הללו הוא זהה – מדובר במקרר תעשייתי (כלומר, בעל נפח פנימי גדול המשמש בתי עסק, ואינו מיועד לרוב עבור בתים פרטיים), המאפשר קירור יעיל ואמין, תוך כדי הצגה אסתטית של תכולתו.

כאשר מדובר בבתי עסק אשר מוכרים מזון, החל מפחיות או בקבוקי שתייה ועד לעוגות, סלטים וכל סוג אחר של מזון המצריך קירור, הצגה אסתטית של מוצרי המזון היא חשובה מאין כמוה להצלחתו של העסק. אין ספק כי ככל שעסק המוכר מזון מציג אותו בצורה ברורה ואסתטית יותר לעיני הלקוחות, כך סיכוייו למכור גבוהים יותר. למרות שלא חסרים מחקרים מתחום השיווק המצביעים על עובדה זו, אין בהם באמת צורך – זה ברור לכל בעל עסק מהתחום באופן אינטואיטיבי. לכן, נודעת חשיבות רבה לסוג מקרר הויטרינה אותו רוכשים לעסק, המקום בו מציבים אותו והאופן בו מסדרים בתוכו את מוצרי המזון השונים.

מקררים המוכרים לכולנו מחיי היומיום – מקרר ויטרינה

פירוט של הסוגים השונים של מקררי ויטרינה הקיימים כיום בשוק מזכיר לנו נכי אנחנו בעצם מכירים את מרבית סוגי המקררים הללו מחיי היומיום שלנו. למשל, כאשר אנחנו מבקרים בסופרמרקט, לרוב אנחנו חולפים מול כמה סוגים שונים של מקררי ויטרינה, החל מאלו המכילים משקאות קלים ועד למקררי מעדנייה המקררים גבינות, בשרים או סלטים למיניהם. במחלקת הירקות לרוב נמצא מקרר ויטרינה ארוך וגדול (או כמה כאלו) בהם פרושים הירקות בצורה המסודרת והאסתטית ביותר שניתן היה לסדרם (במרבית מחלקות הירקות מדובר במקררי ויטרינה פתוחים או פתוחים למחצה), ובחלק של הקפואים נמצא לרוב כמה סוגים שונים של מקפיאי ויטרינה, דוגמת אלו המציעים לנו גלידות וארטיקים מסוגים שונים.

מקררי ויטרינה מסודרים על פי הקטגוריות השונות של מזון עבורם הם מיועדים. כך, תוכלו למצוא קטגוריה של מקרר ויטרינה למעדנייה, מקרר עוגות, מקרר חלביה וכו'. כל סוג של מקרר נבדל לרוב בצורתו ועיצובו על מנת להתאים לממכר של סוג מזון זה. במקררים אלו חשובה כאמור לא רק האיכות הטכנית של המקרר, אלא גם האופן בו הוא מעוצב ומאפשר להציג את מוצרי המזון.


calback

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement