מאמרים


בחירת מקפיא תעשייתי

פורסם בתאריך: 05/03/20 | פורסם על ידי: עוזי לוי

מקררים ומקפיאים תעשייתיים הם ממכשירי החשמל הבסיסיים והחשובים ביותר עבור מגוון רחב של בתי עסק דוגמת מסעדות, חנויות לממכר מזון ועוד, כמו גם עבור חדרי אוכל מסוגים שונים. המקפיאים התעשייתיים הם המכשירים השומרים על חלק ניכר מהמזון שרוכש אותו מוסד או בית עסק, וללא מקפיא תעשייתי טוב לא ניתן יהיה לאחסן מזון לאורך זמן, מה שיקשה משמעותית על התנהלות אותו מקום. לכן, בבחירה של מקרר תעשייתי חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות מרכזיות, על מנת לוודא כי רוכשים את המקרר התעשייתי המתאם ביותר עבור אותו בית עסק –

המשך קריאה

קירור מוצרי חלב

שמירה על מוצרי חלב בקירור

פורסם בתאריך: 26/03/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

שמירה על מוצרי מזון שונים בקירור אינה דבר מובן מאילו כמו שנדמה לרבים מאיתנו – ישנם ניואנסים דקים שונים אותם כדאי להכיר וליישם על מנת לשמר מוצרי מזון בקירור באופן אופטימלי. מכיוון שבטבעם מזונות אינם נשמרים בטמפרטורה נמוכה וקבוע לאורך ימים ושבועות (כלומר – לא מדובר בתהליך טבעי או בתנאים הסביבתיים בהם נוצרו מזונות אלו), ההשפעה של קירור על מוצרים אלו עשויה להשתנות בהתאם לסוג המזון, לתנאי הקירור ועוד. הדבר נכון גם ובמיוחד עבור מוצרי חלב, אשר עלולים להתקלקל בקלות ובמהירות במידה ואינם נשמרים בקירור בצורה טובה.

המשך קריאה

דירוג אנרגטי

מהו דירוג אנרגטי ומדוע הוא חשוב בבחירת מקרר תעשייתי

פורסם בתאריך: 10/03/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

מקפיאים ומקררים תעשייתיים מהווים חלק מרכזי ובלתי נפרד באינספור בתי עסק, כמו גם מוסדות וארגונים שונים. החל ממסעדות או סופרמרקטים ועד למעבדות, חדרי אוכל ועוד – מקררים תעשייתיים הם ממכשירי החשמל המרכזיים והנפוצים ביותר. מכיוון שמדובר במכשירים המחוברים לחשמל במשך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ולאורך כל ימות השנה, אחד השיקולים שחשוב לקחת בחשבון כאשר שוקלים איזה מקרר לרכוש הוא תצרוכת האנרגיה. בדיוק לשם כך קיים המדד של דירוג אנרגטי. מהו מדד זה ומדוע הוא מרכזי וחשוב כל כך כאשר מדובר בבחירת מקרר תעשייתי?

המשך קריאה

קירור תעשייתי לסופרמרקט

מקפיא בשרים בסופרמרקט

פורסם בתאריך: 03/03/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

מקפיאים תעשייתיים הם מבחינות רבות אחד ממכשירי החשמל המרכזיים והחשובים ביותר עבור בתי עסק רבים, ובפרט עבור סופרמרקטים, מכולות וחנויות אחרות לממכר מוצרי מזון. ספציפית, מה שמכונה באופן כללי – "מקפיא בשרים" (אך משמש בפועל להקפאה של מגוון מוצרי מזון שונים). מקפיאים אלו משמשים סופרמרקטים להקפאת חלק מהמלאי שלהם, ולהבטחת השמירה על טריות ואיכות מוצרי המזון. במה נעוצה חשיבותם העצומה של מקפיאים תעשייתיים איכותיים ומה חשוב לשים לב בעת רכישת מקפיא שכזה?

 

המשך קריאה

מקרר ויטרינה

מהו מקרר ויטרינה?

פורסם בתאריך: 12/02/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

עולם הקירור התעשייתי כולל מספר רב של דגמים וסוגים של גופי קירור, הן מקררים תעשייתיים והן מקפיאים. בעוד בבתי עסק רבים נוכל למצוא מקררים או מקפיאים תעשייתיים במטבח ו"בחלק האחורי" של בית העסק (החלק אליו לא מגיעים הלקוחות), בחלק ניכר מבתי העסק קיים צורך במקררים אלו בקדמת העסק, במקום בו נמצאים הלקוחות בפועל. זה נכון לבתי קפה, סופרמרקטים, מעדניות למיניהן ומגוון רחב של בתי עסק נוספים. "מקרר ויטרינה" היא הקטגוריה הרלוונטית עבור בתי עסק אלו. מהו מקרר ויטרינה ואילו סוגים ניתן למצוא בתחום?

המשך קריאה

מקרר עוגות DAKOTA CUBE

כיצד בוחרים מקררים למסעדות?

פורסם בתאריך: 27/01/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

יחידות קירור תעשייתיים למיניהם מהווים פריטים בסיסיים והכרחיים עבור עסקים המגישים מוצרי מזון. ספציפית, כמעט כל מסעדה מתבססת על המקררים התעשייתיים שברשותה ועלולה להיכנס לצרות צרורות במקרה וגופי קירור אלו יתקלקלו ולא יעבדו כראוי.

המשך קריאה


תפקידו של שוק פריזר

פורסם בתאריך: 10/01/19 | פורסם על ידי: עוזי לוי

ציוד קירור תעשייתי מקצועי ואיכותי מהווה את לב ליבם של אינספור בתי עסק שונים, החל ממעדניות וסופרמרקטים ועד למסעדות, בתי קפה, מפעלים לייצור מוצרי מזון ועוד. עולם הקירור התעשייתי התפתח משמעותית בעשורים האחרונים, וכיום מציע מגוון רחב של מוצרים שונים המשמשים למגוון צרכים שונים של בתי העסק הרלוונטיים.

המשך קריאה


השיקולים בבחירת מקרר תעשייתי

פורסם בתאריך: 25/12/18 | פורסם על ידי: עוזי לוי

מקרר הוא מכשיר חשמל בעל מעמד מרכזי ומיוחד בבית, והדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר במקרר תעשייתי. כמו שהמקרר הביתי שלנו הוא ממכשירי החשמל החשובים ביותר שיש לנו, מכשיר בלעדיו לא נוכל להתנהל בבית ולתפעל את המטבח לאורך זמן, כך מקררים תעשייתיים נמצאים בלב ליבם של עסקים רבים דוגמת מסעדות ובתי קפה, חנויות לממכר מזון וסופרמרקטים ועוד אינספור בתי עסק שונים הנשענים על קירור בסדר גודל נרחב. מהם השיקולים שחשוב להכיר ולקחת בחשבון כאשר בוחרים מקרר תעשייתי לבית העסק, למוסד או ארגון מסוים או לכל מטרה אחרת?

המשך קריאה

calback

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement